Nyheter från FunBeat

Träningshelg!

OBS! Den här artikeln/nyheten är arkiverad och är kanske inte aktuell längre.

Den 20-22 maj samlar FunBeat, Outside och Mornington Hotel några av landets mest framstående idrottare och låter dem inspirera dig, tipsa dig och köra skiten ur dig under ett kombinerat föreläsning-och-träningscamp i Bromma.

Vi varvar tekniktips och berättelser med löp-, cykel och styrketräning. Och vi kopplar av med god mat och efter-träningssnack i Stockholms första affärssporthotell.

External image

HELGENS COACHER
Malin Ewerlöf Krepp - Löpare och friidrottare
Clas Björling - Triathlet och rekordhållare på Järnmannen.
Christer Skog - Testansvarig på Sportsupportcenter och f.d. förbundskapten för längdlandslaget
Mikael Lindnord - Rutinerad multisportare
Jose Nunez - Expert på funktionell träning
Johan Luhr - Stenhård klättrare och en av Sveriges mest vältränade doldisar 2010
Marie Nordin - Näringsfysiolog och bloggare hos Outside

DETTA INGÅR I HELGPASSET
»Fri tillgång till alla föredrag och träningspass
»Hotellboende
»Frukost, lunch och middag
»Prenumeration på Outside (3 nr./förlängning av pren.)

DETTA INGÅR I DAGSPASSET
»Fri tillgång till alla föredrag och träningspass
»Lunch
»Prenumeration på Outside (3 nr./förlängning av pren.)

PLATS: Mornington Hotel Bromma
DATUM: 20-22 maj
PRIS HELGPASS: 1 995 kr
PRIS DAGSPASS: 495 kr

Mer information och anmälan finns här: http://outsideonline.se/diverse/funoutside/

Trist att det är samma helg som Gbg-varvet. Något liknande på g i Göteborg?

2011-03-23 19:21
Önskar att jag hade kunnat delta! Men livspusslet säger nej den här gången... :( Återkom gärna med något liknande till hösten, då vill jag hänga på!  

2011-03-23 19:31
åh vad synd det var att det inte var helgen innan! hade väldigt gärna varit med men kan tyvärr inte  

2011-03-23 20:36
Det finns olika priser på dagpassen beroende på var man läser, 495 eller 1495, man kanske får väljaSmiley  

2011-03-23 20:40
Men himla skit att det är Göteborgssvarvshelgen!! Himla bra upplägg annars! Kommer kanske ny tillfällen?  

2011-03-23 22:08
Ursäkta en dum fråga men var hittar man upplägget, alltså föreläsningsprogrammet och aktiviteterna? Är det ett Fredag - Söndag-evenemang och i så fall när börjar det på fredagen? Är dagspriset 495:- (1495:- gissar jag är fel) per dag eller för hela evenemanget exklusive boende och frukostar?  

2011-03-23 22:19
Ajdå, ja 495 kr är korrekt pris för dagspasset.  

2011-03-24 08:30
Jag skulle också gärna vilja se upplägget för träningar/föreläsningar. Hela helgen blir svårt för mig, men delar kan ev funka.

Gärna en presentation av programmet alltså. Smiley

2011-03-24 09:11
Halleda´ vad Kul! Smiley
Blir ju rent lycklig av tanken.. frågan är om man får till det bara... vi har sm-kval på lördagen, mest troligt i skåne. Inte helt lägligt.
Får ta ställning till det när jag ser schema å se vad som finns på söndagen.. Superkuligt initiativ som jag hoppas kommer tillbaka och gärna på fler håll i landet : sthlm, gtbg, skåne..!
Tack toppen-funbeat.

2011-03-25 00:45
Skräp också! Tyckte det såg kanonintressant ut och tänkte kika på hur jag kunde kombinera det med resa till HK i Stockholm. MEN som andra nämnt tidigare det krockar ju med Göteborgs Varvet så det blir inget med det! :´(  

2011-03-25 11:01
synd att det krockar med Köpenhamns Marathon hoppas att det blir fler tillfällen.  

2011-03-28 20:52