Nyheter från FunBeat

Mycket enklare följa kommentarer på träningspass!

OBS! Den här artikeln/nyheten är arkiverad och är kanske inte aktuell längre.

Det har varit minst sagt rörigt detta med att följa kommentarer på träningspass, samt att svara på kommentarer.

Nu har det blivit ändring på det. Kommentarsräknaren ovanför flikarna leder nu till en omgjord sida som inte bara visar vilka av dina träningspass som du har olästa kommentarer på, utan även vilka andra träningspass som du har deltagit i diskussionen kring, som du har olästa kommentarer på.

Det blir helt enkelt otroligt mycket lättare att följa. Jag räknar med ganska rejält ökande kommentarsflöde nu! Det ska bli kul.

Kanon, Tack Olle.  

2009-10-06 06:30
Utmärkt. Tack!  

2009-10-06 08:49
Now we're talking!
Kanonjobb Olle!!! Smiley

2009-10-06 09:02
Det ska bli intressant att se hur det ser ut!  

2009-10-06 09:06
Men...
Jag är helt ny på Funbeat och fick en kommentar (på ett inlagt pass antar jag) för ett par dar sen. Kanske max en vecka... Jag svarade inte på det, men tänkte göra det, men nu kan jag inte hitta det nånstans.
Kan gamla kommentarer ha försvunnit nu eller försvinner de när jag läst dom och inte sparat eller nåt? Eller letar jag på fel ställe?

//A

2009-10-06 10:08
I det nya systemet sparas ingenting om gamla (lästa) kommentarer under kommentarsfliken vad jag kan förstå, vilket möjligen kan vara en liten brist. Men kikar du i din kalender hittar du kommentaren igen om du visar passet som kommeterades - fast då måste du förstås veta vilket pass du letar efter, åtminstone på ett ungefär.

En liten typo har smugit sig in också: "Just nu har du inga olästa kommentarer i diskussioner om andra personers träningspass.", står det både under andra personers träningspass och kommentarer på mina egna pass, har en stark känsla av att det borde stå något annat under kommentarer på mina egna pass.

Bra och efterfrågad funktionalitet annars, tack Olle!

2009-10-06 10:22
Bra, bättre, Olle a.k.a. Mr. Funbeat  

2009-10-06 10:47
Skulle man kunna tänka sig samma funktionalitet på blogginläggen? Det skulle kännas såväl logiskt som översiktligt, och det finns gott om plats under kommentarsfliken för bevakning av kommentarer på egna och andras bloggar...  

2009-10-07 11:12