Den kompletta mötesplatsen för dig som gillar att träna.

Vinterutmaningen

Smyger in i kön - men hur?

Jag smyger in i tävlingen lite försiktigt, men är osäker på hur jag praktiskt skall bete mig. Praktiskt med registrering å så alltså. Kan man få lite vägledning önskar nybörjaren.  

2008-10-29 06:08

Registrera tävlingen på http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=290022
Ändra datum och träningstyp, så det stämmer för dig.
Spring/gå
Fyll i tiden. Om din träning är dold, skicka ett PM till mig med tiden.
Se ditt resultat i tabellen http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=312432

2008-10-29 08:31

Välkommen Joachim Smiley

Kul att vi blir fler & fler i dennna folkfest eller skall vi kanske hellre säga funbeatfest

2008-10-29 21:33

Denna månaden är tävlingen att beräkna antal nya deltagare. Så du är extra välkommen.

Hur man gör, står på Vinterutmaningen's "Översikt"

2009-01-09 07:00

Antog utmaningen fast jag började springa på allvar i januar. Sprang lite i höstas men sen har de varit för kallt.
Men NU tänkte jag ska jag springa min första mil. Trodde aldrig jag skulle klara av det då jag sprang min längsta sträcka förra veckan som va på 6km.
Men de gick över förväntan idag, behövde inte stanna och gå/vila en endaste gång Smiley Tog det lugnt istället o spara på krafterna, därav tiden Smiley som blev 1:14:04 Men nu vet jag iaf att jag klarar av att springa en mil Smiley
Så jag sällar mig gärna till ert gäng

2009-03-07 14:41

Kanonbra Anette! Smiley
Det är ju lite därför Lars har startat Vinterutmaningen, det är för att folk ska ha en extra anledning att lyfta sej i håret.
Belöna dina benhinnor med en extra vilodag nu Smiley

2009-03-07 14:46

Grattis - bra gjort!  

2009-03-07 14:47

Grattis Annette - du klarade det!!! Smiley  

2009-03-07 14:50

Härligt jobb Annette! Nu vet du att du kan så nu kommer det bara gå fortare och lättare! Smiley  

2009-03-07 15:13

GRATTIS Annette!
Jag skymtade dig idag när du svängde in på din gata från Malmögatan.....
tänkte "nu har hon varit ute och rännt igen" *s*
Själv vallade jag dottern Smiley

2009-03-07 15:42

Hej och tack alla för ett sånt välkomnande!

@Maria: Jaså du vallade henne? Kunde hon kanske behöva Smiley Ja, sprang Jordbrodalen plus vår lilla Fredriksdalsrunda, tillsammans lite drygt 10km. Fatta nästan inte själv att jag klara av att springa hela tiden.

Men visst är det så, jag älskar att utmana mig själv och upptäcka att man klarar saker man inte trott. Så Here i come nu ska jag jaga tider Smiley

2009-03-07 16:23