SINGEL

...diskussionen fortsätter från föregående sida:

Hej då-tråd för de som vill deklamera utträde

Nu har det blivit dags att tacka för oss. Det har varit en fantastisk tid med mycket goda skratt och intressanta diskussioner Smiley
Ni är ett härligt gäng supersinglar och vi kommer att sakna er *snyft*

Vi finns i La Familiatrådarna (där även singlar får vara *påPIKar*)
och vi hoppas att vi ses på nån rolig funbeat-träff framöver Smiley

Var inte rädda för att sticka ut hakan, ett enkelt pm kan göra skillnaden Smiley

KRAM Hasse & Lina Smiley

2010-09-27 00:40
YEAH Smiley  

2010-09-27 00:42
weee Smiley

http://www.youtube.com/watch?v=NNC0kIzM1Fo

2010-09-27 00:43
Grattis till er båda, Lina och Hasse!! Smiley Ni är för underbara och söta!! Glöm inte bort mig nu, hörrni! *sny-hyft*

Edit: Kom ihåg att ni lovat komma till Göteborg oxå!! Smiley

2010-09-27 06:35
Grattis!  

2010-09-27 06:36
Vad ni är fina! Smiley Lycka till! *håller tummarna för att Lina hamnar här hos oss i Sthlm* Smiley Vi ses i La Familia och förhoppningsvis även IRL. Kram till er båda!  

2010-09-27 06:39
Grattis på er!  

2010-09-27 07:15
Lina & Hasse >> Grattis och vi syns i La Familia

Fredrik & Elin - Check
Mats & Anna - Check
Bengt & Maria - Check
Bruse & Gunilla - Check

Till detta kommer ett gäng som har träffats via fb och där det dessvärre inte höll.
Och detta är inget dejting forum .... Smiley

2010-09-27 07:43
Grattis Lina & Hasse!! Smiley  

2010-09-27 08:20
Grattis Lina och Hasse och lycka till med allt! Ni kommer att vara saknade *snyft* Smiley  

2010-09-27 08:22
Guuuud var ni är söta! (och mina observationer igår bekräftar att det stämmer IRL också!) Men jag säger bara: ÄNTLIGEN!!!!! Härligt Hans och Lina, ni är ett föredöme för oss andra! Ha det så jättebra! Och även om det kommer att bli tyst....och tomt...och *snyft* ledsamt... och *hämtar näsdukar* lite tråkigt här utan er External image så får ni ha det alldeles....alldeles UNDERBART! Smiley

See you on the other side! External image

2010-09-27 10:41
Grattis till er båda!

Lina gjorde ratt som haffade tag i en karl så fort hon reggat in sig i gruppen och inte som oss andra som fortfarande sitter med armarna i kors och väntar pa att den rätte ska dyka upp...Smiley

2010-09-27 11:03
-  

2010-09-27 11:03
Den rätte har passerat för länge sen, Helen.

kan inte låta bli å skriva, men guuuud vad söta ni är. Så söta är inte vi, vi bara hånglar och cyklar och blir svettiga.

Så, rättning i ledet igen.

2010-09-27 12:18
Apropå rättning i leden Bruse... är inte du i fel led nu?! Smiley  

2010-09-27 12:21
Helen?  

2010-09-27 12:23
Bruce den oförbätterlige Smiley

Grattis ni två! Smiley Lina & Hans

2010-09-27 12:25
grattis till er! hoppas det blir alldeles strålande detta härSmiley  

2010-09-27 16:00
Ja, usch vad lyckliga ni ser ut! Smiley

*hålla tumme*

2010-09-27 17:15
Grattis till er båda !  

2010-09-27 17:38
Det var allt lite gulligt! Smiley Önskar er lycka till!  

2010-09-27 18:05
Vad roligt!!! Smiley Stort grattis och lycka till!  

2010-09-27 19:19
Hej alla supersinglar.

Nu är det dags för mig att segla vidare i livet. Jag har varit med i Funbeats singelforum sedan i början av Mars och har upplevt många bekantskaper både IRL och endast på webben som har gett mig så fantastiskt mycket.
När jag kom till er så var jag en ledsen och slagen man med mycket sorg inom mig, stor del av denna sorg har NI hjälpt mig att bearbeta och det är jag givetvis väldigt tacksam för, vissa människor här inne har varit väldigt trevliga. Stämningen på funbeat har alltid varit varm och speciell där det funnits utrymme för att vara sig själv och uttrycka både vrede, sorg och skratt.
Nu är jag inte längre den sorgsna och ledsna killen, jag har växt som person med både stöd från vänner och FB, mitt liv är väldigt bra och jag är otroligt nöjd över vad jag åstakommit med mig själv det senaste året.

För att bevara den glada och trevliga stämmningen som var till hjälp för mig så kommer jag att lämna er. Jag lämnar er inte med sorg utan tvärt emot vad ni tror så lämnar jag er med glädje och värme och gruppen och då speciellt vissa personer kommer alltid att ha en speciell plats i mitt hjärta.

Jag är fortfarande singel, men en glad sådan. Jag kommer också att finnas kvar på funbeat så PM funktionen till mig kommer att fungera.

*Går iväg, vänder sig om och vinkar glatt, slänger iväg en slängpuss och känner sig som om han har tagit studenten*

Jag vet att ni kommer att få många fler än mig att må bra, detta är en suverän grupp. Men tyvärr verkar inte jag vara av rätta virket för att bidra till detta.

Ja vafan.... PUSS PÅ ER! och ha det gött!!

2010-10-01 15:39
PUSS Björn A Smiley  

2010-10-01 15:42
Björn! Du kommer att vara saknad!!! Smiley Och du är av det rätta virket! Men man känner sig själv bäst, ha det bra där ute i din nyutexaminerade yra, och festa inte för hårt på studentskivan! Smiley

Puss och kram tillbaka på dig! External image

2010-10-01 15:46
Björn >> All lycka till dig !!!
Men en sak har du helt fått om bakfoten. Du har visst det rätta virket !! Inge snack om saken !

2010-10-01 15:47
Lycka till, Björn!  

2010-10-01 15:49
Mig störde du ju iaf inte mer än vanligt, så jag hoppas verkligen att du inte går för att det vart trassel i vår kommunikation IGEN??

Hur som. Jag tror dig absolut när du säger att du mår bra nu och går glatt härifrån, så ha det så bra och välkommen åter om det känns så längre fram! Smiley

2010-10-01 15:55
Får man lämna singelgruppen utan att osingla sig?

Å finns det inget bättre skäl än att lämna för att inte sprida dålig stämning i en grupp där folk trivs - ja då är det bara en fasad den gruppen har. Själv upplever jag det inte så utan tycker mer att det verkar som att dåliga vibbar absorberas och dör ut.
Men du gör som du vill och ändrar du dig så kan jag nog tala för de flesta här att dörren står öppen och du är välkommen ner i soffan när du vill. Lite osäker på om du får champagne dock. Återvändare får nöja sig med en pripps Blå Smiley

2010-10-01 17:42
Henrik, det där sista lockar väl knappast någon att återvända? Smiley  

2010-10-01 17:43
Ha det fantastiskt, Björn!! Jag kommer i alla fall att sakna dig!! KRAM!! Smiley  

2010-10-01 18:53
Ha det bra Björn...
Kan vara rätt smart att göra så... Jag gjorde ju så i våras...och kom tillbaka med nya krafter...Smiley Och skulle inte tveka att göra likadant igen...fast nu när man blir lovad Pripps Blå istället för bubbel...(och jag som inte ens fick bubbel när jag va ny här...) blir man ju tveksam om man skulle komma tillbaka...Smiley

2010-10-01 19:01
Det klart att det är roligt att du mår bra och att FB har kunnat hjälpa dig upp men...

...men Björn vi kommer ju sakna dig jueee *kram*

2010-10-01 20:47
Hej, efter mycket övervägande och bollande med mig själv och andra har jag nu beslutat mig för att lämna den här gruppen. Den har varit mycket underhållande och trevlig men tyvärr tycker jag att det finns några som förstör stämningen genom sitt sätt att agera mot övriga forum-medlemmar och det tycker inte jag är ok även om jag inte har blivit personligt påhoppad. Tycker den här gruppen har sänkt sig till en sandlåde-nivå många gånger och det är trist. Det är därför med lite sorg i hjärtat jag väljer att lämna denna grupp. Det har varit kul att lära känna många av er och träffat er privat. Jag kommer inte gå in och läsa mer här och nu så om ni har frågor och funderingar eller vill önska lycka till så får ni PM:A med mig.

Ha det fantastiskt och bara så ni vet, ja, jag är lycklig singel som söker nytt arbete Smiley

2010-10-04 11:56
Lycka till med jobb och allt annat i framtiden Smiley  

2010-10-04 11:58
Sessan >> Du kommer att bli saknad !! Lycka till med att osingla dig och hitta jobb !!!

många kramar

2010-10-04 12:08
Sessan: Lycka till i fortsättningen!

Ytterligare än jag skrämt bort. Nu bara 2095 medlemmar kvar i gruppen... Smiley

Seriöst så om någon tar anstöt av något jag har skrivit så säg till istället för att lida. Har aldrig för avsikt att såra någon - i så fall gör jag det mer direkt.
Eftersom jag inte har koll på dumheter som förekommer här så kan det likaväl vara mig som avses så...
External image

2010-10-04 12:50
Nej, inte en till!!! Smiley Tråkigt att du lämnar oss Erika. (Jag som just skrivit i God morgon-tråden om vad jag drömde om dig Smiley)

Du och jag håller kontakten, Erika!! Vi ska träna som idioter och bli snyggast på SATS!! Eller hur! Smiley Call me!

Kram!!

2010-10-04 13:17
Jag kan bara konstatera att den här dator världen tar för mycket av min tid. Känner mej mest lite små vilsen o hittar inte känsla för rätt ell fel. Har jag sårat nån så ber jag om ursäkt o skyller på att jag inte vet bättre. Kommer forsätta rega träningen för det ger en bra överblick. Jag säger tack för mej till en jätte stor hög med människor. MVH Niklas R  

2010-10-04 15:12
Sessan: Åh vad tråkigt att du lämnar oss! :'( Du får ha det så jättebra och lycka till där ute! Smiley *megakram*

EDIT: Lycka till även till Niklas givetvis!

I övrigt kan jag hålla med föregående skribenter, om någon tar illa vid sig av det jag skrivit ber jag om ursäkt och hoppas samtidigt på att nivån är sådan att man hör av sig via PM utifall någon känner sig påhoppad, så att eventuella missförstånd kan redas ut. Det tummar vi på tycker jag! Smiley

2010-10-04 17:53
Instämmer helt och fullt i föregående talares inlägg. Kram Sessan!  

2010-10-04 17:55
Kan bara instämma Linda Smiley  

2010-10-04 18:03
Jepp Linda, tummis på det Smiley  

2010-10-04 19:45
Jag tummar med Linda S och önskar Sessan och Niklas lycka till i livet, med allt ni företar er och önskningar Smiley  

2010-10-04 19:50
Jag instämmer också med Lindas kloka ord och önskar Sessan och Niklas lycka till!  

2010-10-04 21:17
Jag har bestämt mig för att lämna er. I alla fall för ett tag. Jag måste komma till ro med mig själv och mina hjärnspöken och då kan jag inte vara här. Men tro inte att ni slipper mig för evigt. Jag kommer tillbaka när jag känner mig redo.

Sköt om er, kära vänner! Ni har bjudit på många timmar av skratt!

Kram! Smiley

2010-10-11 09:16
Ha det så bra NinaSmiley Ta hand om tandborstenSmiley
Kram pårej

2010-10-11 09:27
Tråkigt Smiley Hoppas allt reder ut sig..

/kramis

2010-10-11 09:27
Neeeej Nina!!! Du får inte lämna mig... jag menar OSS!!!! :'(

Nej, nu var jag självisk. Det är klart att du ska göra det som känns bäst för dig! Se till att få ordning på hjärnspökena så du kommer tillbaka och vi kan fortsätta skratta! Smiley

Ha det så bra så länge! Du kommer att vara saknad!!! Smiley

External image

2010-10-11 09:29
Ha det bra Snuskis !!! Många kramar !!!  

2010-10-11 09:29