Nyheter från FunBeat

...diskussionen fortsätter från föregående sida:

På gång på FunBeat

OBS! Den här artikeln/nyheten är arkiverad och är kanske inte aktuell längre.

Har man en modern nokiatelefon har den en bra webläsare redan!

Har man en modern nokiatelefon har den en bra webläsare redan!  

2008-09-16 09:49
En speciellt sida för mobiler skulle nog vara bra där det mest nödvändiga finns och knappt några bilder och ingen reklam.

Iofs blir mobilerna bättre och allt fler går att lägga på sidan för att kunna surfa bredare, men det finns så klart alltid några bakåtsträvare kvar fast de surfar nog inte så mycket med mobilen.

2008-09-16 09:56
Jag skulle också vilja ha en enkel iPhoneanpassad version så att man kan registrera träningspasset på väg hem, innan man hinner glömma av det.  

2008-12-30 16:49
Hallo runninglovers.
Olle är Kingen tycker jag...men slås även hur mycket running har blivit en teknologisk fråga typ musik etc,etc......Jag skrev ett inlägg förra veckan ang vad man skulle lyssna på å ha för grejor när man kutade å då sa jag bara att vindens sus i trädtopparna å fåglarnas läten vore tillräckligt.....svaret blev att det var en annan tråd som jag skulle börja med????????????OTROLIGT....?!.....
Nåväl jag kör utan Hi Tech å ni får köra vad ni vill....
//Kjell.

2008-12-30 21:03
.  

2008-12-31 08:05
Olle är kungen-Utan han skulle vi inte vara här...Smiley

Skippa all teknik...då slipper ni fundera på om det fungerar eller inte under träningspassetSmiley

GOTT NYTT ÅR på er

2008-12-31 08:44
Jag vill börja med att tacka Kjell för att vi får göra som vi vill. Snällt av honom. Jag tycker inte heller om att ha hörlurar på mig så att jag avskärmar mig från naturen som är själva grunden till att jag började springa en gång i tiden.
Kommer dock att tänka på en gång då jag åkte upp till tjärnen en bit härifrån för att träningssimma. Det var rätt kallt och jag hade våtdräkt, simglasögon, simmössa och öronproppar. Det var bara händer, tår och ansikte som hade kontakt med verkligheten. Det kändes lite konstigt!

2008-12-31 15:58
Åkte? Det är ju känslan av att ta sig till tjärnen i munderingen som är grejen!  

2009-01-01 07:50
Ja, det är ju bara 2 km - vad tänkte jag på???  

2009-01-01 12:39
Ja, simfötter och snorkel kan du ju sätta på dig när du kommer fram Smiley  

2009-01-01 13:47
Klart att han ska ha rubbet på sig redan innan han stiger in i bilen....absolut....
Jag lärde mig det av en finsk löpare i Strömmingsmaran för en massa år sedan...1993??!!...HÄJUT....eller liknande stod det på hans T-shirt....Ta på dig rubbet som du ska springa i direkt på morgonen så får kroppen vänja sig vid kalaset å du vet sedan om det stramar å känns konstigt någonstans etc...Kroppen smörjer sedan dessa ställen själver men det kan ju vara bra med lite salva-hjälp typ.....Tja inte vet jag men jag har sedan den dagen kört med samma rutin.....på med löpargrejorna direkt på möra å sen träningsoverall över hela härligheten så att inte den illustra exponeringen skall bli för stor och förvillande för det motsatta könet....
Cyklop,snorkel å resten måste funka bra men simfötter i bilen är väl att ta sig vatten över hufvudet kanske....//Kjell.

2009-01-01 18:16
Jag antecknar för fullt!  

2009-01-01 19:08
Å så lärde mig killen det sk "mösstrixet"...när det är så där extra djävligt varmt......men det sparar jag till en sådan nymodig tråd som kommer i sommar...hehehehehe....(Förhoppningsvis skitvarm sommar....typ...)//Kjell.  

2009-01-01 19:57
37 grader?  

2009-01-01 21:27
....å i solen ännu varmare.....mösstrixet kommer till sommaren...bombis//Kjell.  

2009-01-04 10:45
skitvarm kjelle, skitvarm. Ska man behöva förklara ALLA sina 'skämt'?  

2009-01-04 23:10
Hehehehe....nä men vad sägs om hälften.....å så ge lite vinkar om vad det är som är roligt..//Kjell.
P.S. Du e alltid kul....hehehe...D.S.

2009-01-05 21:52
Hej jag är helt ny här och tycker att det vore kanonbra med en applikation till iPhone där man kan registrera sina träningspass. Det vore ju lusande om man kunde ladda upp rundan man loggat med iphonens gps också! Hoppas, hoppas!  

2009-07-13 10:16
Ehe...undrar om du inte nu hamnade i fel tråd Niklas....eller?????????SmileySmiley  

2009-07-13 18:55