SINGEL

...diskussionen fortsätter från föregående sida:

Presentation av Singel-medlemmar

Haha jag som vanligtvis har stenkoll på aaaallt...........

Haha ja klart det gör, men kommer åka från Gbg på söndag fm någon gång, och vet inte riktigt hur min dag kommer att läggas upp :)

2010-08-05 15:48
Är du i Göteborg nu?  

2010-08-05 15:53
Haha nej:P I Mjölby, men ska till Gbg på lördag och Stockholm på söndag med mellanlandning här igen... Smiley  

2010-08-05 15:57
Så jävla länge har jag inte varit borta denna dagen. Och idag har det varit fint väder oxå. Är ni aldrig uta och gör annat... sitter ni bara här? Inte en chans att hinna läsa ikapp.

Välkomna hit ni nytillkomna sen jag välkomnade senast.
Då har jag inte glömt någon Smiley

2010-08-05 16:34
Jo du Robert. En del sittande här blir det Smiley Nu ska jag iaf ut och medvindsrulla. Belöningen för motvinden hag hade i morse!

Edit: hag = jak!

2010-08-05 16:51
Så vinden har vänt? Smiley  

2010-08-05 16:51
Motvind ut ger medvind hem, du vet.  

2010-08-05 16:52
Jag blev lurad härom dagen när jag cyklade. Motvind som vanligt när jag började cykla... dock inte lika mycket som vanligt, och när jag vände så var det inte medvind som brukligt utan motvind hem också. morr!  

2010-08-05 16:55
Menade inte så bokstavligt kanske. Men man hoppas ju på det Aadu. Det som motiverar slitet Smiley  

2010-08-05 16:58
Maria ska du möjligtvis på Kents konsert i Gbg på lördag?

Ah, jag har fått raggningsmail från Bruse!!!Smiley Det var mycket ett mycket tydligt plakat! Smiley

2010-08-05 18:18
Idag har jag inte BARA suttit här och skrivit. Jag har ätit smörgåstårta också (chefen bjöd). Annars är det lite svårt att hitta något att göra när vi är FEMTON pers som sitter omkring och väntar på de TRE bilar som kom för att bli lastade idag... *suck*  

2010-08-05 18:24
Välkommen Lelle och Maria!

2010-08-05 18:51
Nej bevare mig väl! Jag gillar mycket musik, men inte Kent Smiley hehe, Jag ska faktiskt på något så spännande som släktträff!

Tack, man känner sig verkligen välkommen här :)

2010-08-05 19:20
Välkommen Maria! Smiley  

2010-08-05 20:48
Tack Jari :)  

2010-08-05 20:55
Sessan här: Jag vill presentera Emma som söker fler kompisar eftersom hon redan har sitt på det torra. Hon kan ev kanske komma med tips hur man osinglar sig också Smiley Smiley

Emma är en väldigt go tjej som flytt skåneland för lite nordligare breddgrader. Hon började med att fly till Hufvudstaden och bosatte sig där några år. Efter ett tag drog det för mycket i restarmen och hon åkte då ut i stora världen. Första anhalt blev colombia där hon lärde sig spanska och dansa salsa i en månad. när hon kom hem till Sverige igen hann hon knappt kliva av flygbussen innan det var dags för Indien, där hon förmodligen försökte bli en yoga-guru Men eftersom Emma tenderar att gilla det goda i livet höll inte det så länge så hon begav sig raskt vidare till Nepal, där hon försökte nå nya höjder. Efter det drog shoppingtarmen så hon hamnade i Hong kong. Bästa köp där var en jäkla massa god mat och dryck. När hon var mätt och belåten åkte hon vidare till Filipinerna för att ta dykcert och sen et kort stop i singapor för att dricka lite singaporsling, men tyvärr hann hon inte med det. Malaysia och Thailand lockade för mycket där hon skulle vara med i två stora internationella regattor där hon på ena båten agerade taktiker och på den andra trimmer och snygg brud. här kan tilläggas att Emma är väldigt duktig seglare och har seglat VM. Ni ser, hon är smart Från Thailand tog vingarna henne till Australien där hon åter igen agerade snygg brud på båt samtidigt som hon dök i stora barriärrevet. Från Australien kan man tro att hon simmade, det kanske hon gjorde... Hon hamnade hur som helst i Nya Zeland där hon försökte ge akt för dödslängtan eller livsbejakande genom att hoppa fallskärm från ett skrangligt flygplan. Det var ett så kallat stop-over och jag tror att det var det skruttiga planet som navigerade fel, för hon hamnade i alla fall i chile och Argentina där hon till skillnad från de hon mötte inte rökte på allt möjligt utan bara hällde i sig en massa vin och åt argentinska stekar samt dansade tango och på något sätt tog flygcert. Givet vis seglade hon där och rundade Kap horn och gjorde mig avis genom att åka skidor i Anderna. I Bolivia och Uruguay försökte hon undvika maffian. Hon måste ha lyckats för hon kom hem igen och var hemma ett väldigt kort stopp innan hon tog jobb i Abu Dhabi där hon var i fyra månader samtidigt som skype användes mycket flitigt...
För ett år sedan kom denna kvinna tillbaka till Sverige och i vintras drog det i skid och restarmen. Hon tog då med bihanget och åkte då till Argentierre där hon träffade undertecknade underbara Sessan Det var ungefär i samma veva som hon bestämde sig för att flytta ned mot Skåneland igen, men eftersom hennes systerson tillhör skaran goa gubbar bestämde hon sig för att stanna där så hon kan lära honom allt bus hon kan. *Hepp*

2010-08-05 21:30
Men om man har sitt på det torra, vad gör man då i i en singelgrupp? Som att ragga på en dejtingsida liksom.  

2010-08-05 21:34
Hon har sitt på det torra... jahapp, själv vill man ha sin i det våta... ujdå... tjahh, tvärtom då!

Men välkommen i alla fall, Emma! Smiley

2010-08-05 21:36
Bruse: Läste du inte ordentligt? Behöver farbror glasögon? Hon vill ju lära känna folk! Träffa kompisar. Smiley

/Sessan

2010-08-05 21:38
Heter Sessan Emma?? *förvirrad* Vem är det jag menar när jag säger välkommen?  

2010-08-05 21:41
"Jag vill presentera Emma som söker fler kompisar eftersom hon redan har sitt på det torra"

Det här väl ett singelforum för singlar? Inte osinglar som vill träffas.

2010-08-05 21:43
Jag fattar inte heller.
/Bruse. Smiley Smiley

2010-08-05 21:45
Välkommen Emma via Sessan även om du är "torr" men vem är det som tar platsen i soffan?  

2010-08-05 21:46
Jag tror Sessan och Emma går hand i hand och sätter sig i soffan tillsammans :)

Det var en imponerande presentation med många äventyr i bagaget Smiley

2010-08-05 22:02
Kan nån skriva istället för mig när jag är ute och cyklar på lördag? Vore schysst.

Ah, Aadu har redan börjat. Tack!

2010-08-05 22:04
Björn: Vi går inte hand i hand, men vi sitter i soffan bredvid varandra eftersom vi båda ville och behöver sällskap ikväll av diverse anledningar. Jag får väl lov att hoppas att det finns någon som kan överta mig imorgon... Smiley  

2010-08-05 22:08
Sessan det låter som Björn gärna klämmer ner sin söta rumpa mellan er tjejer! Smiley  

2010-08-05 22:13
Jeanette: Då får han väl pallra sig ned hit i så fall och skynda sig för det börjar vara dags för vår skönhetssömn. Svårt tro att han hinner hit innan den är över Smiley  

2010-08-05 22:15
Ja Sessan han har ju en bit att åka........  

2010-08-05 22:16
Jeanette: Tänkte skriva vad vet du om min rumpa? Men eftersom vi har träffats får jag väl anta att du sett den jeansbeklädd iallafall. Jag gillar dock att träffa folk, men ungarna blir nog inge glada om jag sliter upp dem nu för att jag skall sitta i soffa och mysa :) Sen blir nog chefen på jobbet ännu argare om jag inte dyker upp åtminstone någon gång på förmiddagen imorgon :)  

2010-08-05 22:21
Skit i chefen! Svårare med de små liven...  

2010-08-05 22:22
Japp Björn jag har sett din rumpa iklädd jeans!!
Blir nog lite tokigt att kasta sej ner till Götet just ikväll men Sessan kanske kan locka ner dej nån annan gång? Smiley

2010-08-05 22:46
Oj, här går det undan..... Smiley Jag läste lite på jobbet så jag säger VÄLKOMNA ALLA som har känt sig manade att mötas på detta sätt.  

2010-08-05 22:57
Jag vill ha bildbevis på om Björns rumpa är söt eller inte. Jag är expert på att avgöra sådant. Smiley

2010-08-05 23:04
Jag väntade bara på den Smiley  

2010-08-05 23:05
Jag har säkert missat att välkomna en massa folk. F´låt!

VÄLKOMNA alla nya! Smiley

2010-08-05 23:08
Nina, visst erfarenhet från sån bedömning har jag, så du får helt enkelt lita på mitt ord i den frågan så länge! :)  

2010-08-05 23:15
Psst Jeanette *viskar* Jag tror att det snarare var en uppmaning till Björn att lägga upp bildbevis, men säg det inte till honom då kanske han blir blyg och fegar ur Smiley  

2010-08-05 23:18
Linda, du är smart du. Smiley  

2010-08-05 23:23
Tjipp tjipp!

Fredrik Jensen, 24 från Värmland här. Flyttade till Stockholm (Kungsholmen) för bara 1½ månad sedan. Fick jobb på en arkitektfirma så det var bara att packa resväskan i London och flytta hit.

Tidigare har jag tränat mycket löpning och gymmat ca5ggr per vecka men nu har det blivit lite mycket flyttande senaste tiden så träningen har kommit lite i skymundan. Så nu ska man börja träna upp sig igen. Om det är någon som är sugen på något löparpass någon dag är det bara att hojta till, långt som kort...

Och om det är någon som har fått nys om eller kan höra sig runt efter en lägenhet eller ett rum som hyrs ut skulle jag vara väldigt tacksam. Blir snart utslängd av studenten jag hyr av för tillfället då han kommer tillbaka efter sommarlovet och jag behöver en lägenhet eller ett nytt rum från september Smiley

Cheers!

2010-08-05 23:24
Jepp, och kanske mer hemmahörande i frustrationstråden... Smiley  

2010-08-05 23:25
Jag tycker alla killar borde lägga upp bilder på deras rumpor! Så vi har nåt att göra.. Rumpor är ganska viktiga oxå..

Hej alla nya! :)

2010-08-05 23:26
Linda då väntar jag med spänning på att han ska tillfredsställa denna enkla begäran! Smiley  

Välkommen Fredrik!

tipsar*ragga stenhårt, träffa någon och sedan smygflyttar du in, börja med att lämna tandborsten*

Hej Fredrik, välkommen! Smiley

Linda, hör vi inte alla hemma i frustrationstråden? Smiley

2010-08-05 23:27
Annika och Jeanette: Marsch iväg till frustrationstråden!!  

Välkommen till vårt singelträsk Fredrik hoppas att du ska trivas! Frågan är vad som är lättast, hitta en lägenhet i Stockholm eller att osingla sig...?!  

Hm, har för mej att några av grabbarna har lagt ut lättklädda bilder på sej själva i den här tråden i vintras........

EDIT: Jaja Robert........*lommar iväg till rätt tråd*

Välkommen Fredrik! :)

2010-08-05 23:28
Välkommen Fredrik! Du kan få flytta in hos mig om du lovar att laga nyttig middag till mig varje dag. Och matlådor. :)  

2010-08-05 23:28
Linda, det lär vi väl snart få reda på Smiley  

2010-08-05 23:29