Så fungerar FunBeat

Återbetalning av återstående medlemskap

Eftersom PaceUp sätter yxan i Funbeat 5/1 förväntar jag mig en återbetalning av de återstående 8 månadernas premiummedlemsskap som jag betalat för.

Inte mer är rätt och rimligt då jag betalat för en tjänst jag inte kommer att få, eller vad säger ni?

2019-12-15 17:51
Låter mycket rimligt Smiley Ser också fram emot återbetalning.  

2019-12-15 18:29
Det gör jag också, men jag tror inte att det kommer att hända. Tyvärr!

Jag råkade glömma mitt lösenord in hit och mailade supporten för en vecka sen utan att ha fått ett svar än. Turligt nog kunde jag testa mig fram med olika potentiella lösenord och hittade rätt till slut.

Jag känner det som att man struntar i oss nu...Smiley

2019-12-17 22:14
Så är det.
Men givande bekantskaper har det givit.
Mobilernas och apparnas utveckling tror jag tog död på många av diskussionerna.
Vilka inlägg som gjordes. Det var svårt att hinna följa med i allt. Som f p David med rätta brukade undra: hur hann folk med att träna? Och Sigvard Olsson.

2019-12-18 07:46
Stängde nu av automatisk förnyelse av premium, så det inte blir mer än nödvändigt in i 2020.  

2019-12-19 10:08
jag mailade info@funbeat med detta fråga.

jag betald siste i Aug så jag har även 7-7.5 månader kvar.

Jag få ser om de svara mitt mail.

2019-12-19 10:52
Det ska bli intressant att se vad de svarar.  

2019-12-19 17:55
Tack Magnus T för tipset om automatisk förnyelse på Funbeat! Smiley

Jag har nu också stängt av min automatiska förnyelse! Jag har bara betalat till slutet av april, inte någon stor förlust. Jag hoppas att de är schyssta och återbetalar, men man kanske måste avregistrera sig från PaceUp?

Kram,
Jenny

2019-12-23 21:49
Jag finns inte där, jag mailade dem och bad dem radera mitt konto där och inte med några snälla ord heller, jag var rätt arg då. Jag tror inte de tycker om mig längre, jag har nog skällt rätt mycket på dem.

Men bara för att jag gillat Funbeat och velat det som är bäst för sidan, en strävan jag inte kan påstå att jag upplever att jag delat med ägarna.

2019-12-28 11:44