pulsklocka /suunto

Suunto App

Är det många som har lämnat Movescount for Suunto App?

Köpte en Spartan trainer till min fru innan sommar och hon fick tips att inte börja med Movescount men att köra direkt med Suunto App. Efter en mjukvara uppdatering i klockan fungera suunto app bra för henne.

Sedan fick jag en Spartan Sport som present i slutet av augusti. Älska bluetooth funktion, men saknar movescount.

jag har sett tidigare någon startade en tråd om överförning från Suunto app till funbeat, men ingen admin inblandad i den diskussion. jag har nu kontaktat Funbeat admins. så vi få hoppas de kan även hitta möjligheter med Suunto App på samma sätt det var med Movescount.

2019-09-05 13:33
Jag har tyvärr lämnat Suunto. Hade en Ambit 3 och mycket av dess funktioner skulle försvinna så jag bytte till Polar Vantage M men Movescount saknar jag, den var riktigt bra.  

2019-09-10 13:20
Hej
Jag har samma problem jag hade Movescount och nu nya Suunto appen. Jag får inte över data från Suunto nya app till FUNBEAT. Ngn som vet hur man gör eller ligger det hos FUNBEAT att koppla ned MOVESCOUNT och koppla upp nya SUUNTO appen?? Smiley

2019-09-15 09:21
De har svarat att det ligger log i prioritering och kommer om 6-9 månader om det kommer  

2019-09-15 18:04