Så fungerar FunBeat

Premiumbetalning fungerar inte

Medveten om att ni håller på att rusta upp systemet för fullt så vill jag ändå rapportera att det verkar vara fel på betalningsfunktionen.

Först slutade prenumerationen att fungera - pengarna kunde inte dras från mitt kort här i veckan
När jag sedan försökte betala manuellt så reserverades pengarna på mitt konto 180915 men ingen premium. Jag står fortfarande som gratismedlem.

Funbeatsupporten är mailad.

Någon mer som har detta problem ?
 

2018-09-16 16:19
Ja, exakt detsamma hände mig. Och pengarna som reserverades kom tillbaka efter några dagar. Så jag är också gratismedlem fortfarande i stället för premium. Smiley  

2018-09-16 17:26
Försökt jag med. Pengarna drogs så det är väl bara att hoppas.  

2018-09-18 00:01
PREMIUMBETALNINGAR FUNGERAR IGEN!

Vi har under de senaste månaderna uppdaterat den tekniska plattformen och FunBeat finns nu på en mer modern serverarkitektur anpassad för framtiden.

Tyvärr medförde migreringen negativa kedjeeffekter som bland annat påverkade appens anslutning till servern, nyhetsflödet på webben och betalningslösningarna för premiummedlemmar. Vi har nu arbetat igenom samtliga dessa problemområden och allt ska nu fungera som vanligt igen.

Vi har som nya ägare lärt oss massor på detta och hoppas kunna erbjuda en stabil och ännu bättre träningsplattform framöver. Vi fortsätter att investera i plattformen och hoppas kunna presentera också synliga förbättringar snart.

Tack för ert tålamod och träna hårt!
 

2018-09-18 19:19
Löste sig för mig med hjälp av supporten som lade in premium-medlemsskap manuellt. Snabbt svar och snabbt fixat häromdagen. Schysst goodwill Funbeat! Smiley  

2018-09-18 19:22