Så fungerar FunBeat

Träningspass uppdateras inte

Trodde jag hade fått bukt på detta igår efter jag installerade appen på nytt men tyvärr uppkom problemet igen idag efter ett lunchpass. Passet vägrar att uppdateras i appen men rätt säker att det syns om man går in via webben. Någon som vet vad detta beror på?  

2018-01-23 17:56
Vet inte vad det beror på tyvärr, men jag har samma problem. Har just dubbelkollat att passet finns på webben, men det finns inte i appen där jag registrerade det.  

2018-01-23 19:30
Har samma problem på iPhone.  

2018-01-23 20:17
Felsökning pågår.
Tillfällig lösning är att logga ut och in igen i appen. Då ska passen synkas ut igen.
 

2018-01-23 20:53
Om jag i appen registrerar pass manuellt så syns de under Nyheter och Vänner men inte under Min Aktivitet. Mobilen är en Honor 8.  

2018-01-24 11:49
samma på en Sony Xperia (Android), passet jag registrerat syns i "Nyheter" men inte "Mina pass"  

2018-01-24 16:30
Nu ska detta problem vara löst. Det berodde på en utebliven tidsuppdatering på en av servrarna. Eventuellt behöver ni logga ut och in i appen en gång för att få ut de pass som ni saknar i appen.  

2018-01-24 17:21
tack, funkar nu (utan utloggning)  

2018-01-25 17:13
Funkar för mig också nu. Tack!  

2018-01-25 17:48