Så fungerar FunBeat

en ikon för spam..

hej!

jag mejlade Olle nyss men vill skriver här också och ser om någon annan känner samma som mig.

Känns mer och mer att en ny medlem ställer en fråga på forumet samma minut de registrera sig. sedan inom 2-3 svar kommer en till ny skapade konto med tips om något de kan köpa för att hjälpa de med just den problem.

jag ser det framförallt i simning, men även nu i löpning.

jag vill gärna ser en knapp där vi användare kan anmäla inlägg som vi inser är spam. om en användare få mer en 2-3 anmälning ska funbeat admins titta på den konto.

där var en inlägg om återhämtning där användare lagt till minst en pass, men ofta är dessa konto osynlig eller tomt från pass.

men även om ett nytt skapade konto skulle har många pass kan en admin ser att alla pass var också skapade vid start upp av konto.

2017-02-20 09:36
Jag tycker dock att det inte är så stort problem, Ryan, av följande anledning: många löpare - löpare - (kan inte uttala mig om simmare eftersom jag saknar kunskap) är ganska begivna på relevant litteratur - och då inte bara på senaste boomarna, utan, enligt min personliga erfarenhet söker man sig närmre och närmre det mest genuina - det mest gedigna och kunniga, och då har man för länge sedan lärt sig sortera bort reklamfiske. Smiley  

2017-02-20 22:02
simmare är lite så också, simmare på vår nivå på funbeat klara oss utan digital utrustning. analog klockan monterat på vägg eller sittande på golvet har fungerat för mig sedan 1982

men när man läsa en tråd där en individ ber om hjälp men något som kan vara ett problem för nybörjare vill man gärna svara. men nu känns det som man ska kolla när deras konto skapades, om de har något tränings i kalender, träningskompis eller träningsrundor innan man ska lägga ner tid att hjälpa de.

2017-02-21 08:09
Håller inte med dig riktigt Anders - det finns vissa som liksom du o jag har varit med länge och ser vad som är vettigt och vad som inte är det men om man tittar i diverse facebook-grupper tex så frågar folk fortfarande om formler för att räkna ut sn maxpuls, frågor om alla kända myter mm mm...
Dvs det kommer hela tiden till nya löpare som har mycket att lära sig förstås och under tiden är det en marknad för internetmånglarna...

2017-02-21 21:28