Så fungerar FunBeat

Movescount import syns i kalender men ej i rapport

Jag är helt ny i funbeat. Lyckades enkelt ladda ner historik från movescount och det kom upp fint i kalendern men det är helt tomt i rapporter. Är det möjligt att få in i rapporter också eller gjorde jag något fel?  

2016-07-16 10:29
Har du sett till att du sparat aktiviteten, även om den syns i kalendern, måste du se till att spara den.
Klicka på aktiviteten och spara, är inte helt hundra på hur det ser ut då, men aktiviteten borde synas i rapporter då!

2016-07-17 13:01
Då fungerar det, tack! jobbig funktion dock...  

2016-07-19 19:51
Krångligt att jag måste trycka "redigera" och sedan "spara" på varje enskilt importerat pass från Movescount för att det skall registreras så att det syns i översikten/rapporterna. Funkar det så för Premium också? Tidigare gick det smidigare.  

2016-07-31 16:55
Ja det är samma för premium.

Tror mening är man kan merga din Moves inspelning med din planerad träning eller tävling.

2016-07-31 17:02
Knepigt. Så fungerade det inte tidigare, om jag minns rätt. För mig känns det som en otymplig lösning att behöva klicka två gånger till för varje pass jag importerar.  

2016-08-07 12:18
Tror att det alltid fungerat så... Jag kör iofs Garmin  

2016-08-10 12:13
Om man är premiummedlem kan man göra lite fler inställningar.

* Kryssa ur "Efterbehandla importerade pass manuellt" för att hoppa över detta steg.

* Kryssa i "Hämta mina moves automatiskt" för att slippa klicka på "Hämta". Detta är ganska praktiskt om man mest är inne i appen och inte på siten.

2017-02-21 13:18