Så fungerar FunBeat

Elon's topp-reklam gör att resten av sidan inte laddas.

Är det bara hos mig eller har fler samma problem?
Jag kör IE 11 på Win 7

2016-03-29 13:32
Hej AT. Jag trodde inte det fanns några som använde IE nu för tiden. I och för sig är IE en del av alla Microsofts operativsystem... Ladda hem Firefox (och ja - jag har testat alla webbläsare mot varandra) och slipp sådant - när du lagt till appen Adblock Plus.

PS: Jag kör också Win 7.

2016-03-31 23:53
Felet har iaf löst sig, sedan någon dag.
Jag har Chrome också på datorn, men IE som standardwebläsare av någon anledning - troligtvis mest av gammal vana då vissa av webapplikationerna på mitt arbete tidigare bara fungerade i en gammal version av IE som de skrivits för.

2016-04-01 07:52
Rekommenderar Chrome och med lilla tillägget AdBlock, redan standardläget gör så att sidan beter sig sidan normalt o är "besöksbar".

2016-04-01 08:59
Vi har åtgärdat ett liknande annonsproblem som rörde äldre IE-läsare. Eventuellt är det därför ditt problem har löst sig också.

Om vi kör för mycket reklam eller "dålig" reklam så förstår jag frustrationen som kan leda till adblocker-tankar. Men tänk även på att reklamintäkterna är det som finansierar driften av FunBeat. Ett annat sätt att slippa reklam är att stödja oss som premiummedlem.

2016-04-01 11:33