Nyheter från FunBeat

Träningsprogram med Malin Ewerlöf inför Stockholm Marathon

OBS! Den här artikeln/nyheten är arkiverad och är kanske inte aktuell längre.

Nu utökar vi vår nya plattform för träningsprogram med program av Malin Ewerlöf! Programmen riktar sig till dig som ska springa Stockholm Marathon i år och finns i tre olika varianter, beroende på vilken måltid du strävar efter.

Malin Ewerlöf, som nu tar plats tillsammans med Erik Wickström, bland FunBeats välmeriterade coacher, har en lång meritlista inom löpning. Tillsammans med FunBeats plattform för gruppcoaching blir det en fantastisk lösning för alla som vill lyckas med att nå sina mål.

Med FunBeats plattform för gruppcoaching så samlas du i en grupp på FunBeat tillsammans med andra som genomför samma träningsprogram - med möjlighet att ställa frågor till coachen och ta del av frågor och svar från andra i gruppen.

Programmen startar 9-10 mars och pågår i 12 veckor. Priset är 298 kr. Premium-medlemmar betalar bara 249 kr! Läs mer och välj ditt program här:

http://www.funbeat.se/plans/

Förstår inte hur grupp-coachning kan fungera, såvida inte alla deltagare är ungefär lika gamla, lika vältränade och har ungefär samma genetiska profil (åtminstone vad gäller återhämtningsförmåga och skaderisk).

Tänker jag alldeles fel?

Mvh,

/B.

2015-02-24 12:15
Hej, kul med en fråga!

De som deltar i programmet får genom detta möjlighet att ställa frågor till coachen. Coachen samlar ihop frågorna från deltagarna och ger svar som ska tillfredsställa både den som frågade men även ge värdefull information till övriga deltagare. Du vinner alltså stort eftersom alla får ta del av frågor/svar från många personer (och inte bara sig själv).

Inte alla frågor och funderingar är unika för en enstaka individ utan inte sällan har många nytta av svaren.

2015-02-24 12:40
Å varför ligger denna tråd överst på min sida? Har gått in i den och klickat på att jag inte är intresserad, då ändras knappen till att bli OK, vadå Ok? Hjälper dessutom inte att trycka på dessa, tråden hamnar ändå överst på min sida. HALLÅ!!!  

2015-02-24 12:55
Vi tycker det är viktigt att ha en kanal ut till alla medlemmar där vi skriver om viktiga/stora nyheter från FunBeat. Därför har vi valt att den informationen inte är valfri. Vi har lyft ut en del annat till separata grupper, t.ex. Tävlingar. Men just denna ser vi som så pass central att den alltid ska komma alla till del.  

2015-02-24 12:58
Gruppcoachning ger:
- Genomtänkt och proffsigt program som passar många
- Kontakt med kompetent coach när frågor uppstår
- Pepp och diskussion i gruppen
- Mycket lägre pris än individuell coachning

Gruppcoachning ger inte:
- En-till-en coachning.
- Hål i plånboken

2015-02-24 13:02
Fast skulle man inte kunna dölja den från förstasidan om man markerar den som ointressant?  

2015-02-24 13:04
Förstår att vissa saker av affärsmässiga skäl (sponsor/reklamavtal) måste ligga synligt för alla, men de efterföljande kommentarerna borde kunna tas bort, tycker jag. Som just detta inlägg.  

2015-02-24 13:10
Vi ska fundera över hur vi kan förbättra detta. OBS att inlägget bara ligger överst idag. Imorgon börjar det falla längre ner. (Edit: Nu har vi fixat så att man kan dölja inlägg genom att markera ointressant)  

2015-02-24 13:30
Lite intressant med ett så kort program, 12 veckor. Det borde snarare kallas formtoppningsprogam. För 3 månader innan loppet ska ju träningen, i princip, vara klar! Men självklart är det en viktig del i träningen.  

2015-02-24 17:34
Idag ligger denna trådhärva fortfarande överst! Hur gör man för att ta bort, eller markera som ointressant?  

2015-02-25 07:17
Om du öppnar själva inlägget så finns en knapp längst ner "Markera som ointressant", precis som för alla forumtrådar  

2015-02-25 07:53
Jaha, nu fattar jag: Man måste vara med i gruppen för att slippa...  

2015-02-25 08:32
I mitt flöde har den nu, precis som Olle sa, börjat ramla nedåt (dagens nyheter/aktiviteter är ovanför). Tycker folk är vansinnigt gnälliga  

2015-02-25 14:49
...på funbeat nuförtiden, tyvärr.  

2015-02-25 14:50

2015-02-28 07:12