Min utmaning

Tävla om pannlampan Trail Speed Elite

OBS! Den här artikeln/nyheten är arkiverad och är kanske inte aktuell längre.

Trail Speed Elite från Silva är en helt ny och extremt lätt, kompakt pannlampa med stort ljusflöde för den avancerade löparen, skidåkaren eller cyklisten. Nu kan du som är med i Min Utmaning vinna ditt eget exemplar i vår tävling. Lycka till!

Trail Speed Elite 
(värde 2500 kr) har en lampenheten av aluminium för optimal kylning, och två starka LED-lampor förser dig med Silva Intelligent Light® – ljus där du behöver det.

Det externt uppladdningsbara batteripacket som kan anslutas till det extra breda pannbandet eller ett bälte, eller placeras i fickan på din löparjacka eller ryggsäck, ser till så att batteriet räcker under ditt morgon- eller kvällspass.

De medföljande fästena kan användas för att montera pannlampan på en hjälm eller ett cykelstyre.

Vinn ditt eget exemplar av Trail Speed Elite
Genom att vara svara på frågan i formuläret här nedanför har du möjlighet att vinna ditt eget exemplar av Trail Speed Elite. Vi vill ha ditt svar senast onsdag 9 oktober.

OBS!

Du måste vara med i Min Utmanings träningsgrupp på Funbeat för att vara med och tävla – Gå med i Min Utmanings grupp på Funbeat!

Lycka till önskar Powerade, Runner’s World och FunBeat!

All eventuell vinstskatt betalas av vinnaren.