Min utmaning

Vinn coaching med Min Utmaning 2013

OBS! Den här artikeln/nyheten är arkiverad och är kanske inte aktuell längre.

Ännu en gång bjuder Powerade, tillsammans med Runner's World och Funbeat, in till träningssuccén Min Utmaning. I år fokuserar vi på loppen i En Svensk Klassiker och crossfit-träning. Därför söker vi nu dig som vill vinna personlig coaching och startplatser till alla klassiker-lopp eller en crossfit-PT. Gå helt enkelt med i vår grupp på Funbeat där du med träningsråd, pristävlingar och coacher får en kanonstart på det nya året.

När du går med i Min Utmanings grupp på Sveriges största träningssajt Funbeat bjuder vi på all den inspiration och kunskap som krävs för att uppnå dina personliga träningsmål genom två enkla steg:

Steg 1: Bli medlem i vår grupp på Funbeat -> Klicka här

Då får du:

• Våra träningstips för bland annat Klassikergrenarna längdskidor, cykling, simning, löpning samt styrketräning i form av crossfit direkt i ditt Funbeat-flöde
  • Våra coachers träningsprogram för de stora motionsloppen i Sverige.
  • Möjlighet att ställa träningsfrågor till våra coacher.
  • Chansen att i vår tävling varje vecka vinna ett fint pris värt minst 1 000 kr när du registrerar över 100 min träning/vecka på Funbeat. 
  • Dessutom kommer vi att tävla ut startplatser, träningsutrustning och andra fina priser med jämna mellanrum.

Steg 2: Tävla om att vinna personlig coaching och startplatser

Här har du chansen att vinna personlig träningshjälp från Powerades coacher och startplatser till alla lopp i En Svensk Klassiker 2013 eller alternativt en crossfit-PT och ett gymkort. Vi söker totalt fem utmanare som vi kommer att följa under hela 2013.

Fyll i formuläret för att vara med och tävla om att bli en av årets utmanare. Vi behöver ditt bidrag senast söndag 13 januari 2013:

Hej!

Får man någon bekräftelse på att man har gjort rätt registrering? Jag förutsatte att jag skulle få ett mejl eftersom jag skulle uppge min mejladress, när jag inte fick något registrerade jag mig igen.

Vill ju vara säker på att ha en chans att vinna Smiley

2013-01-05 15:52
Träna 100min och kolla på listan  

2013-01-05 15:55
Det är ju något som man ska göra varje vecka, nu var det tävlingen om startplats klassikerloppen/ Crossfit jag har spanat i mig på Smiley

Ska så klart träna flitigt för att vara med i veckotävlingen.

2013-01-05 16:03
ingen bekräftelse här och mina 115 min finns ej med...  

2013-01-05 21:30
Har samma fundering.....  

2013-01-05 23:01
Hur ser det ut under "Mina inställningar"> "Vad andra får se". Tror man måste ha infon offentlig för att den ska synas här.  

2013-01-06 07:46
Nej. Kollade på några av de topp 6 och inte alla hade sin kalender öppet  

2013-01-06 07:58
Linda och Åsa finns med i listan, Camilla har inte kommit upp i 100 minuter.  

2013-01-06 09:29
Jag ville veta om jag är med i tävlingen om coaching klassikerloppen/Crossfit.  

2013-01-06 09:43
Hej allihopa.

Ledsen att det dröjt men här kommer lite svar iaf:

– Det skickas inte ut ngt separat bekräftelsemail för att er ansökan har kommit in utan det räcker med att "Your response has been recorded" visas för att allt ska vara registrerat. (Kollade hur som helst Camilla B. som finns med...)

– Det ska räcka med att gå med i MU-gruppen och registrera 100 min träning/vecka som vanligt här på Funbeat för att ha chansen att vinna varje vecka. Skulle det inte funka rekommenderar jag att du mailar support här på Funbeat.

Kul att så många är med, lycka till med träning och utmaningar.

Jonas Lund, Webbredaktör Runner's World

2013-01-08 16:39
Tack för tydliga besked, jag känner mig sporrad Smiley  

2013-01-08 19:52
Jag ser inte mig själv i listan trots att jag tränar mkt mer än 100 min och anmälde mig i tid?  

2013-01-15 20:44
Varför går det inte att registrera sig?  

2013-04-03 21:12