Nyheter från FunBeat

Min Utmaning avslutad - kom gärna med synpunkter

OBS! Den här artikeln/nyheten är arkiverad och är kanske inte aktuell längre.

Tidigt i våras startade FunBeat tillsammans med Powerade och Runner's World tävlingen Min Utmaning. Nu är tävlingen avslutad och det är tusentals personer som har varit med och tränat sedan det startade vilket vi tycker känns jättekul. Vi vill därför passa på att be om din hjälp för att göra Min Utmaning ännu bättre till nästa gång, genom att svara på våra frågor via nedanstående länk.

== Hjälp oss göra Min Utmaning ännu bättre och vinn! ==

Som tack för det får du chansen att vinna en helårsprenumeration på Runner's World och ännu bättre möjligheter till nya utmaningar i framtiden. Tack på förhand och lycka till med träningen.

Svara på våra frågor och få chansen att vinna en prenumeration på Runner's World:

OBS! OBS! SVARA I FORMULÄRET PÅ FÖLJANDE LÄNK:

http://minutmaning.runnersworld.se/artiklar/frageformular-min-utmaning.htm

Det borde räcka med att man anmäler sig och inte behöva skriva in det i varje pass.  

2012-10-26 09:53
Håller med Fp. David ¤® i detta, tämligen snabbt tappade iaf jag intresset oxå, för att tävlingens "hemsida" kändes ogenomtänkt och något som snickrats ihop i alla hast. Vann någon något av värde under alla dessa veckor?  

2012-10-26 10:13
Tack för era synpunkter!

Ni som svarar framöver: Klicka helst på länken och svara i formuläret på den sidan, det blir mycket enklare att sammanställa svaren då.

Alltså följande länk:

http://minutmaning.runnersworld.se/artiklar/frageformular-min-utmaning.htm

2012-10-26 10:31
+1 på David!  

2012-10-26 11:08
Har svarat men tror ej att mina svar är "bra".

Tillhör dessa som har sett och ser löpning/rörelser ett fantastiskt sätt att bli äldre så bra som möjligt. På ett långsamt sätt.

Utmaningar tenderar att ge mer skador än ett bra ett liv.
Skadefrekvensen bara ökar.
Kolla antal sjukgymnaster, naprapater, ortopeder, ortopedtekniker, etc. som nu finns. De har säkerligen statistik.

2012-10-26 11:38
Håller med Fp David, det borde räcka med att anmäla sig bara för att få med alla pass..skulle det sen vara något träningspass som man ej vill ha med så ska man kunna avmarkera det på ett enkelt sätt innan man sparar.  

2012-10-26 13:28
Håller med dom andra om att det borde räcka med att anmäla sig och inte vara tvungen att göra det med varje pass, vilket gjorde att jag tappade intresset för utmaningen. Utmaningen i sig var positiv annars.  

2012-10-26 13:36
Jag fattade inte från början att man skulle anmäla varje pass. Är väl lite trögare än andra. Det fick mej komma i kontakt med funbeat och det har berikat min träning.  

2012-10-26 20:15
Jag fattade att man skulle anmäla varje pass men jag glömde bort det i 100% av alla tillfällen (och de är många). Om det här var nån form av reklamkampanj så tillhörde jag tydligen inte den önskade målgruppen, snatare den som blev anti.

Har svarat på undersökningen.

2012-10-26 20:22
Allt blir en vana, som att skriva #minutmaning tex.
Jag vann biljetter till friidrotts SM, startplats till Lidingöloppet och en årsprenumeration av Runners World Smiley

2012-10-26 21:18
Jag tappade intresset ganska så omgående när det var tvunget att skrivas in # bla bla bla varje gång.
Ångrade mig snabbt jag anmälde mig.

2012-10-26 22:36
Blir det ngn min utmaning 2013 så det finns anledning att fortsätta med #? Har precis kommit på nyttan med att föra träningsdagbok...lite sen i starten!  

2012-10-28 19:23
Hur funkar min utmaning?  

2013-10-30 20:41
Har i princip samma åsikt de övriga som svarat. Förstod att man skulle skriva #min utm.. Från början men trodde att ni tagit bort det. Så jag har nog aldrig varit med. Är väl lite trög. Samtidigt när så många inte förstått då kanske det är ni som har varit otydliga.  

2013-10-31 09:34
Håller med Fp David. Tappade intresset av att skriva in #minutmaning vid varje tillfälle. Blev även lite mycket inlägg i Facebook då jag kör 2-4 pass om dagen.
Olles länk till att skriva in synpunkter fungerar inte för mig i alla fall.

2013-11-05 09:14
Hur menar ni med att man skulle skriva in #minutmaning i varje pass. Det har jag ALDRIG gjort.

Var inte grejen att man skulle gå med i gruppen och sedan träna 100 minuter varje vecka för att kunna tävla?

På sidan kunde man ju se en lista med alla som hade tränat mer än 100 min och där fanns jag ju med om jag nu hade tränat mer än 100 minuter...

Räckte inte det?

2013-11-21 11:29
+1 på Janas inlägg  

2013-11-21 11:38
Camilla väckte ju liv i en ett år gammal tråd - man har ändrat sedan dess. Finns inget behov av hash-taggen längre, räcker med att gå med i gruppen och registrera sin träning.

Däremot lottas det för tillfället inte ut några priser längre, så man vinner ju inget just nu.

"Här kommer vinnaren för vecka 40 samtidigt som tävlingen tar en liten paus och laddar om inför nästa Klassikerår. Men forstsätt att göra som 4000 andra och träna min 100 minuter i veckan med Min Utmaning – nya fina priser kan dyka upp när du minst anar det. Lycka till!" - http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=1373644

2013-11-21 11:45
Tack för upplysningen Ola :)  

2013-11-21 12:06