|
Hej!
Jag har länge lurat på detta. Man vill ju vara tillgänglig om det är något viktigt så har letat efter en handsfree som funkar medans man cyklar.
När jag cyklar brukar jag pluggar i med ganska tyst musik eller ljudbok, det bryter tristessen lite på ensliga landsvägar och tar bort nästan allt vindbrus och jag hör ändå trafiken.
Nu har jag hittat något som funkar men än ändå nyfiken på era erfarenheter, finns det andra som funkar bra? Utgår från att massor med folk kommer att säga att jag är en rövhatt som har pluggar i när jag cyklar men det får jag ta.
De jag hittat iallafall är Urban Ears Bagis, hade dom i idag och för första gången så ringde det. Så jag frågade hur det lät och han sa att det lät jättebra men att det hördes att jag flåsade lite... vilket inte är så konstigt. Tydligen hörde han nästan inget brus.
|
|
|
|

2012-07-19 12:34
|
|
|
Harry har lösningen http://www.dailymail.co.uk/news/article-2175438/Harry-Drain-Teenage-jogger-ki...
|
|
|
|

2012-07-19 12:52
|
|
|
Vad krävs för att du ska stanna och prata med folk som vill dig något viktigt?
|
|
|
|

2012-07-19 13:13
|
|
|
David, jag är väl medveten om att det finns ökade risker... förvisso minimerade med volym och uppmärksamhet men fortfarande risk.
Fredrik, jadu... att andra förutsättningar kräver det. Men som idag var det väldigt smidigt att svara på några snabba frågor och bestämma att vi skulle sammanstråla efter lunch. Men ser inte ett självändamål i att stanna när jag nu äntligen fått ut mitt feta ärschel på landsvägen.
|
|
|
|

2012-07-19 13:21
|
|
|
Då kan man skicka SMS.
|
|
|
|

2012-07-19 13:26
|
|
|
Det är bara att gratulera dig som är en så viktig person...
|
|
|
|

2012-07-19 15:05
|
|
|
Ska den funka även i duschen?