|
Jag tränar 4-6 pass i veckan, både konditionspass och stryrketräning. Har varit "skadad" länge, slutkörda muskler men håller på att jobba mig tillbaka!
Jag tränar alltid själv men skulle va kul att nån gång ibland köra ett pass med nån annan, både för att få inspiration och pressa sig lite ytterligare!
Gärna någon som har tränat ett tag som har lite koll och tanke på vad han/hon gör och varför (säger dock inte att jag alltid har det! )
Någon som kör 2-3 muskelgrupper/pass Morgonpass senast 06.00 eller em efter 16.00
Finns det nån där ute som tycker d e kul o lära känna nytt folk?!
Chiao! //Anna
|
|
|
|

2012-04-26 18:51
|
|
|
Jag gissar att lämna SATS inte är ett alternativ?
|
|
|
|

2012-04-28 13:33
|
|
|
Nja, nästan... Medis (kväll/helg) eller Hötorget (lunch/efter jobb) samt endast basövningar (frontböj, marklyft, bänkpress) är vad som gäller för mig. Synkar kanske inte så bra
|
|
|
|

2012-04-28 17:09
|
|
|
Lämna SATS? Började där för 4 månader sen såå Nej! :p *skratt*
MEN om nån vill dra till ett utomhusgym är jag lätt på! aldrig testat det så på tiden :)
Jag skulle behöva köra basövningar, för det e något jag INTE kör för tillfället! Medis o Hötorget alltså? Hötorget e ju iaf när Fridhemsplan där jag jobbar så det skulle funka (beroende på hur dags "efter jobbet" är förstås?)
|
|
|
|

2012-04-28 17:16
|
|
|
Välkommen över bron till Stockholms Atletklubb. Basövningar, lyft och mycket trevligt sällskap.
|
|
|
|

2012-04-29 07:39
|
|
|
Hallåj! Om du fortfarande är sugen på en träningskompis, shoot. Jag styrketränar oxå 4-6ggr i veckan. Mest på fridhemsplan, oden och st.bron. Älskar att träna, men skulle vara kul att få lite variation motför att träna själv hela tiden. Koll på vad jag gör? Jaa vill tro det iallafall haha!
|
|
|
|

2012-10-27 07:37
|
|
|
Tränar på SATS Sundbyberg, skulle själv vilja träna med någon för att få lite ny motivation och för att då kan man inte hoopa över ett pass om man inte känner för det
|
|
|
|

2012-11-16 19:04
|
|