|
Har ont i utsidan fot, snett nedanför fotknölen. Smärtan kommer när foten vrids snett nedåt framåt.... Någon som kan ha input på en så futtig beskrivning??? Eller förslag på användbara länkar för egendiagnos...
|
|
|
|

2012-04-24 09:31
|
|
|
Jag har samma smärta som du, men vet fortfarande inte vad det beror på riktigt. Stukade foten år 2009 och min smärta är någon slags komplikation av stukningen (enligt vad jag tror alltså).
I det här inlägget har jag skrivit lite om min nuvarande lösning/behandling till mitt problem: www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=1183935 Mitt inlägg är längst ned just nu men det kan ju ändras om någon mer skriver något. :)
Mitt råd är i alla fall att du försöker hitta en bra sjukgymnast som förstår dig och ditt problem. Det har tagit mig flera år tyvärr men det lönar sig att försöka för nu är jag redan på bättringsvägen.
Lycka till och hör av dig igen om du undrar något över min skada eller något annat.
|
|
|
|

2012-04-24 09:47
|
|
|
Det besvärliga med fötter är att värk, smärta etc kan bero på oerhört många olika anledningar. Jag har haft problem med mina fötter i snart 12 år och kämpar fortfarande med dom och måste hålla med föregående person och rekommendera sjukgymnastik. Boka en tid hos en sjukgymnast och ta det därifrån. Jag kan rekommendera ElitRehab (om du bor i Gbg) www.elitrehab.com
|
|
|
|

2012-05-16 20:10
|
|