Crossfit

Crossfit i Varberg?

Det har ju nyligen startats ett crossfit gym i Falkenberg vilket är kanon, och jag hade tänkt att börja träna där. Men då jag bor cirka 5mil från Falkenberg så blir det ändå 10mil endast för att träna. Ta detta 2-3 gånger i veckan och det börjar bli ganska dyrt... :(

Så jag funderar på om det är någon som vet om det är något crossfit gym planerat i Varberg med omnejd? Det hade ju varit alldeles strålande! Smiley

2012-03-06 13:09
Är det verkligen ingen som saknar en box i Varberg mer än jag? :)  

2012-03-29 19:41
Jag, om jag besöker syrran i Rolfstorp :)  

2012-04-17 10:37
Haha, ja men då så! Jag vet att det finns drösvis med personer som skulle vilja träna crossfit i Varberg, så det är ju bara en tidsfråga. Men ju tidigare desto bättre! :)  

2012-04-17 17:30
Bumpar den här tråden lite IGEN. Smiley

Är det fortfarande ingen som hört om det är någon box på gång i Varbergstrakten? Jag vill verkligen kunna köra crossfit i en box tillsammans med ett stort gäng andra galningar som gillar detta lika mycket som jag!

Jag kan till och med tänka mig att vara med och hjälpa till om det bara är någon instruktör m.fl. som kan dra igång det! Jag kan snickra boxar... Smiley

2012-05-10 19:34
Hej!

Jag är en CrossFit´are som ska flytta till Varberg nu i sommar 2013 och tänkte starta en CrossFitgrupp där. Om någon ser detta och är sugen på att haka på så är ni välkomna att kolla upp CrossFit Varberg´s sida på Facebook och höra av er där!

Hoppas att vi ses i sommar :)

Mvh Malin Malm

2013-03-19 17:21