IK Akele

Uppdatering av hemsidan

Tycker hemsidan behöver lite kärlek vad det gäller uppdateringar, bilder och framförallt resultat. Vi har många bra löpare så vi borde verkligen visa upp detta.

Vem jobbar med hemsidan och vad är planerna för den? Vilka är nyhets/resultatredaktörer?

2011-08-22 16:04
Hemsidan gjordes om helt för bara något år sedan. Tror dock inte att han som gjorde den arbetar kvar längre och att därmed supporten är borta.
Vi är några stycken som lägger in nyheter osv. men för övrigt är det inte mycket som sker.

Själv tycker jag att hemsidan fungerar väldigt dåligt och den känns föråldrad. Den skulle behöva modern design, bättre funktionalitet och framförallt support.

Eftersom vi i klubben har minst en duktig designer och webbside-skapare (Desiré, och kanske du också?) så tycker jag att det vore väl investerade pengar att göra om den helt från grunden.

2011-08-22 16:31
Jag håller med Jonas. Sidan behöver lite kärlek, den känns lite föråldrad. Jag kan nog dra ett par strån till stacken också, har snickrat ihop en del sidor i mina dagar.  

2011-08-24 08:29
Nu när vi håller på med en ny sida, är det någon som har förslag på förbättringar eller nya funktioner?  

2011-12-07 10:22