Min utmaning

Vinn plats till löparläger i Jämtlandsfjällen

OBS! Den här artikeln/nyheten är arkiverad och är kanske inte aktuell längre.

Nu kan du som är med i Min Utmaning vinna en plats värd 3495 kr till Team Nordic Trails löparläger i Edåsdalen 27-29 september. Du kommer där att få en oförglömlig löpupplevelse i vacker fjällmiljö med utmaningar för alla nivåer.

Team Nordic Trail anordnar löparläger och träningsevent runt om i Sverige och Europa. Deras specialité är, som namnet antyder, löpning vid sidan av vägen och då gärna i vacker fjällmiljö eller uppför utmanande alptoppar.

27 till 29 september arrangerar Team Nordic Trail sitt löparläger i Edåsdalen, ett stenkast från Åre, i den jämtländska fjällvärlden. Här kommer de att bjuda ett fullspäckat program inriktat på löparupplevelser, inspirerande föreläsare och boende mitt ute i fjällmiljö. Samtliga pass hålls för alla nivåer; från nybörjare till erfarna löpare, av teamets erfarna ledare.

Fyll i dina uppgifter och besvara frågan i formuläret här nedanför för att ha chansen att vinna en plats till Team Nordic Trails löpaläger i Edåsdalen. Vi vill ha ditt svar senast onsdag 28 augusti.

OBS!
Du måste vara med i Min Utmanings träningsgrupp på Funbeat för att vara med och tävla – Gå med i Min Utmanings grupp på Funbeat!

Lycka till önskar Powerade, Runner’s World och FunBeat!

All eventuell vinstskatt betalas av vinnaren. Vinsten utgörs endast av en plats på löparlägret – resa ingår ej. All medverkan i Team Nordic Trails löparläger sker på egen risk.