Min utmaning

Vinn Selma Spas Cykel- & Klassikerläger!

OBS! Den här artikeln/nyheten är arkiverad och är kanske inte aktuell längre.

Just nu kan du som är med i Min Utmaning tävla om ett Cykel- och klassikerläger hos Selma Spa värt 4 395 kr. Det är ett roligt och inspirerande träningsläger öppet för alla. Där du kan träna cykel, löpning, simning eller rullskidåkning.

Selma Spa är ett av Nordens största spahotell. Med fokus på wellness erbjuder de avkoppling, träning, spabehandlingar, god mat och dryck under parollen "Mjölksyra & Champagne".

Varje år anordnar det ett Cykel- och Klassikerläger för att du ska kunna komma i toppform till En Svensk Klassikers alla lopp. Och nu kan du som är med i Min Utmanings grupp här på Funbeat vara med och tävla om en av lägerplatserna 8 - 12 maj värd 4 395 kr. 

I vinsten ingår mat, boende och deltagande i alla ledarledda träningspass och föreläsningar. Självklar ingår även entré till spaområdet. Allt du behöver göra för att vara med i tävlingen är att fylla i uppgifterna i formuläret och svara på frågorna.  

OBS!
Du måste vara med i Min Utmanings träningsgrupp på Funbeat för att vara med och tävla – Gå med i Min Utmanings grupp på Funbeat!

Lycka till önskar Powerade, Runner’s World och FunBeat!

All eventuell vinstskatt betalas av vinnaren. Vinsten utgörs endast av en persons deltagande i lägret och ej ev. utrustning, resa eller kringliggande kostnader. All medverkan i lägret sker på egen risk.