Min utmaning

Möt årets utmanare & följ deras träning!

OBS! Den här artikeln/nyheten är arkiverad och är kanske inte aktuell längre.

Nu har vi valt ut de utmanare som kommer att tränas av våra coacher inför En Svensk Klassiker eller i Crossfit. Det är en spännande blandning av personligheter som du nu kommer kunna följa och inspireras av på Min Utmanings hemsida på Funbeat. Och du kan naturligtvis också fortfarande vara med och tävla om fina priser varje vecka.

Namn: Susan Persson

Ålder: 33 år

Bor: Sundbyberg

Utmaning: En Svensk Klassiker

Målsättning: Nu har jag tränat triathlon i knappt ett år och ska nu köra min första klassiker. Har därför satt upp vissa måltider för de olika grenarna och då skulle det vara fantastiskt kul att få hjälpträning så att jag kommer klara målen galant!

Sida & blogg på Funbeat: www.funbeat.se/person/overview.aspx?PersonID=235940

Annan blogg: Susaninmotion.wordpress.com 

Namn: Peter Hampus

Ålder: 44 år

Bor: Lidingö

Utmaning: En Svensk Klassiker

Målsättning: Förra året ville jag göra klassikern under 20 timmar. Det lyckades trots att jag var sjuk på alla lopp utom Vätternrundan. Inte så smart men jag fick för mig att det här var min sista klassiker och ville göra ett försök att nå min tid. I år skulle jag vilja träna smartare och förbättra främst skidåkningen och löpningen, där finns mycket tid att spara. Cyklingen klarar jag själv då jag leder ett lag som ska köra VR under 7:15.

Sida & blogg på Funbeat: www.funbeat.se/person/overview.aspx?PersonID=124061

Annan blogg: Hampus.biz 

Namn: Linnéa Estvik

Ålder: 27 år

Bor: Karlskrona/Göteborg

Utmaning: Tjejklassikern

Målsättning: Med min utmaning vill jag se hur långt jag kan gå och testa mina gränser. Jag tror det skulle ge mig en spännande resa, både personligt utvecklande och en oerhört stor upplevelse.

Sida & blogg på Funbeat: www.funbeat.se/person/overview.aspx?PersonID=292616

Annan blogg: Smoothies.dinstudio.se 

Namn: Magnus Sundmark

Ålder: 38 år

Bor: Skara

Utmaning: Halvklassikern

Målsättning: Har haft en svensk klassiker i tanken under en längre tid men inte deltagit i någon av tävlingarna. Med min situation vore det perfekt att få coaching och deltagande i klassikern, för att få variation i träningen och som en kickstart för drömmen om en Ironman.

Sida & blogg på Funbeat: www.funbeat.se/person/overview.aspx?PersonID=115487

Annan blogg: Sundmarkaren.blogspot.se

Namn: Henrietta Bolander

Ålder: 23 år

Bor: Göteborg

Utmaning: Crossfit

Målsättning: Att träna är verkligen det bästa jag vet! Jag är villig att lägga ner tid och kraft för att få resultat. För mig handlar crossfit om att vara starkt men samtidigt snabb och smidig. Jag siktar på att delta i tävlingen MK Open i mitten av juni.

Sida & blogg på Funbeat: www.funbeat.se/person/overview.aspx?PersonID=233817

Annan blogg: Henrietta.shapemeup.se

Du kan naturligtvis också vara med i Min Utmaning genom att gå med i vår grupp på Funbeat. Då får du träningstips, unika erbjudanden och chans att vinna fina priser i våra tävlingar varje vecka. Så häng med och missa inte att utmana dig själv tillsammans med Powerade, Runner's World och Funbeat under hela 2013!