Amelia Martin

Mina mål

Jag skulle personligen säga att jag ligger ganska bra till inom mina fysiska aktiviteter som jag gör för att uppnå en bra fysisk hälsa. Jag har en bra återhämtning och är duktig på att hålla en stabil nivå med min höga puls. 

Just nu så tränar jag 3/4 gånger i veckan på gym. Min normala träningsrutin på gymmet är att köra mycket styrka för att bygga upp muskler.Jag kör frivikter och även maskiner som är bra för än. Självklart , jag gymmar 3/4 gånger i veckan men skulle jättegärna vilja bygga upp min kondition. Mitt mål för dem kommande veckorna är att bygga upp min kondition. Med att jag ska få en så bra ut tålighet som möjligt och ligga på en högintensiv träning och komma upp i en hög puls och få en bra återhämtnings lösning så jag orkar mer. Hur jag ska kunna uppfylla mina mål är att jag börjar köra lite mer konditions baserade maskiner på gymmet. Jag kör redan lite kondition på början av mina pass för att få upp cirkulationen i kroppen och varma upp lite. Genom att ro, springa eller cykla. 

Jag ska satsa mer nu på att nån gång i veckan göra ett pass bara baserat på kondition. Min anledning till att utföra dessa aktiviteter är att jag tycker denna sortens träning påverkar min puls mycket och jag kommer upp i en hög puls runt 180. Jag skulle säga att mitt mål är stanna på 180 eller lägre för att kunna utföra det så bra som möjligt och ha möjligheten att komma utföra längre sträckor. I slutet av detta arbetsområde ska jag klara mig längre på pip testet och kunna komma lite längre kanske till nivå 8/9.För senaste testet vi gjorde så kände jag att jag kunde göra så mycket bättre.Så jag ska bevisa för mig själv att jag kan:) Min träning just nu har påverkat min kropp bra med tillräckligt med sömn och min kost har varierat med att jag har ej ätit så bra som har påverkan att jag tappar min energi väldigt snabbt. Så jag behöver äta bättre måltids val

Träning för denna veckan:Måndags passet- styrketräning och springa i 10 minTisdag-vilodagOnsdags passet- ro/sprang i 20 min och styrkaTorsdag-vilodagMorgondagens fredags pass- cykling i 20 min och lite fria vikterSöndag/lördag-vilodag

2019-04-22 21:20.


Kommentarer till blogginlägget